Zepsuty telefon – naprawa
Jeszcze dekadę temu, kiedy telefony komórkowe nie zostały podstawą obecności każdej osoby człowieka mieszkającego w cywilizowanym świecie, różnego rodzaju punkty naprawcze połączone z komisami w każdej sytuacji były pełne klientów. Każdy bowiem szukał okazji do kupienia lepszego aparatu w przystępnej cenie. Dziś takie interesy są już mniej popularne i omal zniknęły rynku. W czasach świetności drobnych handlarzy naprawa telefonów komórkowych była żyłą złota, gdyż zajmowali się tym nieliczni fachowcy, którzy poświęcali mnóstwo czasu na opanowanie tej umiejętności. Trzeba pamiętać, iż w omawianym okresie pośród Obywateli Polski dominowały telefony używane, którym już dawno skończyła się gwarancja, a nawet w sytuacji nowych aparatów ta ostatnia nie była tak szeroka w jaki sposób ma to miejsce dzisiaj. Wraz z rozwojem branży serwis telefonów komórkowych przejęli producenci , a ponadto wielkie centra serwisowe, gdyż klienci sieci komórkowych znacznie zwiększyli swoje wymagania. Czy opłaca się więc prowadzić dziś tego typu biznes polegający na serwisowaniu telefonów? Może się wydawać, że tak, natomiast profil takiej działalności musi odpowiadać panującym realiom. Przede wszystkim należy liczyć na podpisanie umowy z jednym z producentów lub dystrybutorów, który zrzucał aby na taki serwis gsm obowiązek naprawy roszczeń gwarancyjnych. To pozwoliłoby na określony zarobek i utrzymanie firmy. Można brać pod uwagę jeszcze dosyć dość znaczną niszę, jaką są telefony starego typy, niegdyś bardzo popularne. Na skutecznej naprawie przykładowo. takiej „perełki” w jaki sposób Nokia 3310 da się dziś faktycznie dobrze zarobić.
Zobacz: Nokia serwis telefonów.