Profesjonalna reklama – torebki z nadrukiem
Każdy dorosły pamięta te czasy, kiedy idąc na zakupy do sklepu można było wziąć tyle reklamówek ile było wymaganie i to zupełnie za free. Sklepy natomiast zaczęły ponosić zbyt wysokie koszty zakupu reklamówek i teraz dlatego w prawie że każdym sklepie stały się dziś płatne. Często jest to wiele groszy, niemniej jednak w skali roku są to spore koszty a taka torebka jest przecież jednorazowa i nieprosto użyć ją kilka razy. Sklepy chcąc wynagrodzić swoim klientom to, że muszą ponosić dodatkowe koszty zaczęły proponować niezwykłe rozwiązania inwestując w takie reklamówki, które są opieczętowane ich logo, nazwą sklepu albo zwyczajnie jakąś pubudzającą ciekawość grafiką. Może się wydawać jednak, że klient nie zwraca sugestie na to czy torebka z nadrukiem posiada dla niego dowolne znaczenie, ot po prostu kupuje torbę na zakupy, pakuje do niej produkty i wychodzi. Sklepy idealnie o tym wiedzą i tak doprawdy takie reklamówki w żadnym razie nie są jakimś wyrazem uznania dla klienta. Jest to zwyczajnie detal strategii reklamowej, który ma wpływać na pozytywny wizerunek marki a nadruk reklamowy na torbach w każdym momencie będzie nabywcom o sklepie, w którym robił zakupy przypominał i w znaczącej liczbie sytuacji dosłownie nie będzie sobie zdawał sprawy, że taki drobny i pozornie nieistotny element nieświadomie wzbudzi w nim pozytywne myślenie o firmie. Marketingowcy to doskonali psychologowie, którzy wiedzą jak przekonać człowieka do pewnych działań w taki sposób, by ten wręcz się nie zorientował, że sklep czy firma najzwyczajniej w świecie nim manipulują.
Zobacz: http://zapakowani.blogspot.com