Poprawa wizerunku
Firmy, które mają wizytówki Google, pozwalają swoim klientom na wystawianie ocen dotyczących działania tych firm. Klienci są czasami bezlitośni i dosłownie za małe uchybienia dają takie oceny, których firmy nie pragną. Opinie Google w pewnych przypadkach są szczere i bardzo obiektywne, a innym razem są de fakto krzywdzące, więc w pewnych przypadkach firmy decydują się na to, by takie opinie usuwać, albo żeby kupować bardzo dobre opinie, które zrównoważą te złe.
Wiele firm kupuje opinie i wbrew pozorom to nie jest tak, że te opinie są kupowane tylko przez te firmy, które pragną się wybić. Tak faktycznie opinie kupują nawet te firmy z bardzo długim doświadczeniem i z wieloma różnymi ofertami. Niekiedy im w dodatku jest opinii, tym dodatkowo jest tych złych opinii, których firmy nie pragną. Wtedy w sieci pojawiają się wpisy zatytułowane „kupie opinie”. One pochodzą od firm, które pragną zakupić dla siebie bardzo dobre opinie, bo lub ich nie mają, lub mają na prawdę dużo złych opinii i wiedzą, że przez to zrażają do siebie ewentualnych przyszłych klientów. Żeby tak się nie działo, pragną jakoś podreperować swój budżet opinii i w tym właśnie celu kupują je w różnych miejscach. Poprawa wizerunku w takim wypadku umożliwia im zwiększyć sprzedać i przyciągnąć do siebie w dodatku klientów, którzy będą zainteresowani ich ofertą. To wcale nie jest taka trudna sprawa. Wystarczy jedynie zakupić trochę dobrych opinii i już mamy wszystko załatwione. Klienci nie są zdziwieni tym, że inni ludzie nas nie najlepiej oceniają, bo złe opinie rozpływają się po prostu w natłoku tych dobrych i konkretnie można wpłynąć na to, jak ludzie taką firmę postrzegają.
Więcej informacji: poprawa wizerunku.