Profesjonaliści od reklamy

Logo, a więc i sam projekt logo, jest jednym z najważniejszych elementów wzornictwa korporacyjnego – ogólnego wizerunku firmy lub organizacji. Stanowi on bazę lub warunek wstępny projektowania wszystkich publikacji (takich jak reklamy, broszury, oferty internetowe, produkty i ich opakowania itd.) a także środków komunikacji (podpis poczty elektronicznej, papier firmowy), ponieważ wszystkie te elementy zawierają logo i mają je za podstawę.

Bardzo dobre logo jest nieprawdopodobnie istotne dla firm, ponieważ jest rozpoznawalne i pozytywnie postrzegane przez zadowolonych klientów (polecam: zobacz jeśli chcesz wiedzieć znacznie więcej o agencji reklamowej i tworzeniu materiałów reklamowych). Projektowanie graficzne logo musi być przemyślane i skrupulatne.
Projekt graficzny – logo firmy
Do wykonania logo wymaganie czegoś więcej niż wyłącznie długopisu i papieru. Jako wzór można wykorzystać rysunek, a pomysły na logo można zrealizować za pomocą odpowiedniego kodu graficznego lub skryptu do bezpośredniego projektowania logo, których w sieci nie brakuje (więcej informacji na stronie: materiały reklamowe). Produktem końcowym będzie logo w formie cyfrowej, które będzie można używać w różnorakich rozmiarach i do różnych celów, przykładowo. na portalach internetowych, filmach, dokumentach i innych plikach. Zasada projektowania graficznego logo jest prosta: logo powinno jak najdokładniej wyrażać to, co reprezentuje dana marka. Niezależnie od tego, czy jest to marka dużej firmy, mniejszej firmy czy linii produktów, w każdej chwili istnieją charakterystyczne cechy, które można wykorzystać w logo. Na prawdę często osiąga się to poprzez połączenie liter i elementów wizualnych. Logo może składać się z jednej albo kilku liter i/lub różnych elementów graficznych, przy czym o rozpoznawalności decyduje również zestaw kolorów.

Zobacz także: http://www.iveno.eu/notes-reklamowy-a5